20 października 2013

Maluszki

Sobota za nami :) Potańczyłam, pośmiałam się. A Wy? Korzystacie z weekendu? Pogoda na niedzielny, poobiedni spacer taka słaba ale warto wyjść z domu. Ostatnie dni kiedy na drzewach jeszcze jest "coś" kolorowego ;)

***

Od momentu gdy ściełam włosy bardzo krótko, noszę tylko małe, drobne kolczyki. Ten stan mi pozostał, pomimo, że już od 2 lat mam znowu długie włosy... Zwyczajnie w każdych długich czuję się zbyt ozdobnie. Tylko na okazję zakładam długie, łańcuszkowe kolczyki. 
Planuję powiększych to grono maluszków. Macie jakieś życzenia? 
Sztyfty wykonane ręcznie od podstaw ze srebra próby 925
W zależności od modelu - gładkie trójkąciki, piaskowane kwadraty (również w wersji mosiężnej), oksydowane śrubki.
Wszystkie wypolerowane. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz