1 września 2013

Męski Kamień księżycowy i młotkowane srebro - zamówienie specjalne

Wczorajsza wizyta w galerii handlowej boleśnie dala mi do zrozumienia, że już jesień :( Na wieszakach swetry, kurtki...baaa szaliki i czapki! Co roku to samo, nie wiem kiedy minęło lato. 
Do tej pory nie skusiłam się jakoś na tak modne obcisłe spodnie, leginsy...rurki tak, ale to byłoby na tyle :) Jednak przy mojej nowej "diecie" schudłam na tyle, że potrzebuje nowych, mniejszych... Zakupy uważam za udane, choć męczące. 

Moje ulubione perfumy - Ming Shu - również wczoraj dowiedziałam się, że w Polsce przestaną być dostępne. 50ml już nie mogłam dostać w sklepie. To nielogiczne, ponieważ dobrze się sprzedają. Dziwne są techniki marketingu...
***
 
To było bardzo ciekawe zamówienie. Obrączka męska i to z kamieniem księżycowym :) Konkretne punkty do spełnienia. Efekt? Klient bardzo zadowolony :)
I o to chodzi!
 
Masywna, męska obrączka wykonana od podstaw ręcznie ze srebra próby 925 oraz pięknego Kamienia księżycowego. Srebro młotkowane.
Obrączka oksydowana i wypolerowana.

Rozmiar jubilerski: 20
Szerokość: 10mm
Waga: ok. 10g


Projekt i wykonanie - EP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz