15 sierpnia 2013

Nieprzyjemne zakupy w Schaffashoes

Ten sklep z pewnością znacie - Schaffashoes. Jest reklamowany na blogach modowych.
Ja również skusiłam się na buty z tego sklepu i niestety jestem bardzo rozczarowana.

Kupiłam trampki Converse. Specjalnie mierzyłam w sklepie stacjonarnym rozmiar, zwróciłam uwagę na długość wkładki. Przy odebraniu paczki okazało się, że rozmiar tak 38 ale długość wkładki nie zgadza się z tym co podają na stronie. Buty były za małe. Szybki mail o wymianę na większy rozmiar i pytanie o długość wkładki widoczną na trampkach - brak odpowiedzi. Kolejny mail to samo - brak odpowiedzi. Zwrot - i tu zaczyna się zabawa. W regulaminie 14 dni na zwrot. A w rzeczywistości musiałam jeszcze 2-3 razy upominać się po czasie 14 dni o swoje pieniądze - oczywiście tak jak wcześniej - zero reakcji, odpowiedzi na maile. Dopiero po kilku komentarzach na fb na ich fanpage dostałam swój zwrot.

Nieprzyjemna sytuacja.

Takich i jeszcze gorszych - bo ja dostałam swoje pieniądze a inne dziewczyny nadal nie - na fb jest pełno. Zanim zdecydujecie się na zakupy, polecam lekturę komentarzy na ich profilu, idealnie odzwierciedlają co tam się dzieje.

Przez takie zakupy w sklepach internetowych, traci się zaufanie również do innych zakupów przez internet. Szkoda, bo przecież sama prowadzę sklep w sieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz