15 maja 2012

Targi rzemiosła artystycznego - fotorelacja

Kilka dni temu zapraszałam Was na targi rzemiosł artystycznych w Białymstoku.
Otrzymałam zaproszenie do wzięcia udziału 4. edycji Salonu Artystów Rzemiosła i skorzystałam z niego, z czego się bardzo cieszę. Było to dla mnie całkiem nowe doświadczenie. Nigdy wcześniej nie brałam udziału w jakichkolwiek targach - jedynie jako zwiedzający, oglądający... Z pewnością pomoże mi to zrobić kolejny krok i pojawić się innych targach i pokazać swoją biżuterię na żywo. 
Bardzo się cieszę, że 4 edycja Salonu Artystów Rzemiosła odbyła się akurat w Białymstoku :)

Na Targach można było obejrzeć prace wielu twórców, artystów i mistrzów zawodu. Najliczniejszą część stanowiła biżuteria :) jednak każdy z jej autorów tworzył w innej technice. 
Były również złocone ramy, ozdobne żyrandole, oprawki okularowe, witraże, ceramika, filcowe dodatki...

Dzieła sympatycznego Pana Alfreda Gabriela

Niezwykłe prace Piotra Dojnieko, repliki z czasów starożytnych - kram-thorfina.pl

  Wire wrapping Kasi Rutkowskiej - kasiarutkowska.blogspot.com

 Róże wykonane przez kowala - Pana Tadeusza Karnego

Najbardziej kolorowa biżuteria na Targach - Małgorzata Sowa - craft-ingowanie.blogspot.com


 Kolejny, 5 Salon Artystów Rzemiosła już 18 maja w Warszawie. Więcej informacji na stronie - salonartystowrzemiosla.pl


2 komentarze:

  1. A ja się cieszę, że miałam przyjemność poznać osobiście autorkę tak wyszukanej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie targi to bardzo ciekawa sprawa :) zwłaszcza dla osoby, która się tym interesuje :) Pozdrawiam :) masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń