13 kwietnia 2012

Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona.”
- Albert Einstein
---------------------------------------

Witam serdecznie na moim blogu. 
Chciałabym się z Wami podzielić moją największa pasją, którą jest sztuka złotnictwa i projektowanie biżuterii. 
Moja biżuteria nie spodoba się każdemu, ponieważ mam w tej dziedzinie swój specyficzny styl. Spodoba się natomiast tym, którzy szukają czegoś więcej niż tylko zwykłej "błyskotki", czegoś co podkreśli ich indywidualność, osobowość.

Cała "zabawa" w tworzenie biżuterii zaczęła się w 2006 roku. Początki były banalne, szklane koraliki, stalowe linki, zaciski... Krok po kroku. W miarę jedzenia rośnie apetyt - tak więc po pewnym czasie szkło zamieniłam na kamienie naturalne a metal na srebrne elementy. Po kolejnych kilkunastu miesiącach tworzenia z gotowych półfabrykatów zapragnęłam sama wykonywać te elementy. Jednak tu już droga rozwoju przestaje być taka łatwa, a wręcz w pewnym momencie niemożliwa.
Nie poddałam się i udało mi się!
Na blogu pokażę prace od momentu rozpoczęcia nauki złotnictwa po te nowe. 

Imiennik wytwórcy: moje inicjały. 

Wierzcie w swoje marzenia, ponieważ czasem wystarczy mały impuls by mogły się spełnić!

Pozdrawiam serdecznie, 
Emilia Przedpełska
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz